Sèries a tv avui dijous 8 de juny del 2017
'El Ministerio del Tiempo' i 'La Riera' són les ficcions destacades de la jornada
La programació de sèries avui a tv té com a títols més destacats: 'El Ministerio del Tiempo' i 'La Riera'.
EL MINISTERIO DEL TIEMPO
Una jove agent, detinguda pels nazis
22.40 TVE-1
Una futura agent del Ministeri és detinguda pels nazis a Luchon. ¿El motiu? Ser espia de les forces aliades. La jove estava ajudant a travessar la frontera un oficial anglès, clau en una operació anomenada Mincemeat. Amelia (Aura Garrido), Alonso i Pacino (acompanyats d’Ernesto) viatgen a 1943 per salvar-la.
LA RIERA
La Mercè va a veure en Bruno a la presó
15.30 TV-3
La Mercè s’interessa per l’estat del Bruno davant de l’Albert i s’adona que el noi pot passar molts anys tancat, i per això visita el jove a la presó i confirma la història que li va explicar la Maribel. Un funcionari corrupte informa l’Emili de la visita. La Tilda i la Griselda van a veure la Maria Monclús.
ACACIAS, 38
Cayetana busca un amagatall a Úrsula
17.15 TVE-1
Cayetana (Sara Miquel) nega tenir cap relació amb la sang del seu despatx. Afirma que algú va entrar a casa seva mentre ella estava de viatge. Méndez promet investigar. Ramón, en el seu intent de semblar més jove, fa el ridícul davant de Benito i de Trini. Simón se sent com un lleó engabiat a casa de Susana.
zentauroepp38383943 teletodo television serie el ministerio del tiempo foto tama170605200600 /
- Significats i discriminació El diccionari de l’IEC deixa d’associar la paraula ‘tarat’ a persones amb problemes de salut mental
- Afectacions a la mobilitat Marató de Barcelona 2026: talls de trànsit, carrers afectats i canvis en el transport públic el 15 de març
- Reconeixement internacional La simplificació digital de la Generalitat de Catalunya guanya un dels premis de disseny més importants del món
- Economia L’Ajuntament pressiona ERC per aprovar els pressupostos catalans
- Administració BCN i l’Hospitalet uneixen forces per als grans projectes metropolitans
