audiències de dilluns
'Merlí' goleja 'la Roja'
La sèrie de TV-3 va tenir a Catalunya més audiència que el partit Ucraïna-Espanya
'Merlí' va golejar ahir a la nit 'la Roja' a la televisió. La sèrie de TV-3 va aconseguir, a Catalunya, més audiència que el partit de classificació per a l'Eurocopa entre Ucraïna i Espanya, que va emetre TVE-1.
La ficció protagonitzada per Francesc Orella i ambientada en un institut va ser el més vist del 'prime time' català, amb 559.000 teleespectadors i un 18,8% de quota de pantalla.
Davant seu en el rànquing general del dia, només hi van quedar els 'Telenotícies' de TV-3.
El partit de futbol es va quedar amb 505.000 seguidors (16,1%), seguit de 'Crackòvia' (449.000 i 13,5%) i 'La voz kids' (429.000 i 20,1%).
DIA DE LA HISPANITAT
L'especial informatiu de TVE-1 sobre el Dia de la Hispanitat, emès en horari matinal, va ser el setè programa més vist a Catalunya, amb 349.000 teleespectadors (34,8%).
Notícies relacionadesA Espanya, l'Ucraïna-Espanya no va tenir rival (5.191.000 i 27,8%).
Darrere seu es van situar 'La voz kids' (3.427.000 i 24,6%) i l'especial informatiu del Dia de la Hispanitat (2.886.000 i 42%).
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor