'REALITY' LABORAL

La Sexta estrena la nova etapa d''El jefe infiltrado'

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Treballar en una sala de trossejament de porcs, netejar banys públics després d'un acte multitudinari, penjar-se d'un arnès per col·locar un tendal, conduir un taxi, o un camió per entregar una comanda… Aquests són alguns dels casos que presenta en la seva tercera temporada El jefe infiltrado (La Sexta, 22.30 hores), reality en què directius d'empreses que comercialitzen aquests treballs es treuen la corbata i es posen la granota per comprovar, d'incògnit, fins a quin punt els seus treballadors compleixen, i si ho fan amb professionalitat.

Notícies relacionades

Basat en la producció britànica Undercover boss, El jefe infiltrado va arribar a Espanya, de la mà d'Antena 3, el 2011. El 2014 Atresmedia el va recuperar per a La Sexta, on s'ha consolidat com un dels pilars de la seva graella: la seva segona temporada la va tancar amb una mitjana de l'11,4% de quota,  i 2.197.000 espectadors.

Aquesta nit obre la nova entrega amb un capítol doble. En el primer és el món del taxi el protagonista: el jove director general del Grupo de Servicios de Taxi Garrido, Carlos Garrido, es fa passar per un aspirant a taxista. En el segon capítol, Manel Real, fundador i director general de construccions Som-hi, es converteix en un dels seus empleats i treballa amb ells per comprovar com funciona la seva companyia.