POLÈMICA

Frank Cuesta l'arma a Twitter contra 'Vaya fauna'

El controvertit personatge es fica amb Christian Gálvez, presentador del concurs de Tele 5, i amb Soraya

L'aventurer li diu a la cantant que no ha utilitzat els animals per ajudar la seva exdona empresonada

L’aventurer Frank de la Jungla, en una imatge del seu programa ’Wild Frank’.

L’aventurer Frank de la Jungla, en una imatge del seu programa ’Wild Frank’. / DISCOVERY MAX

1
Es llegeix en minuts

Frank Cuesta, més conegut per 'Frank de la Jungla', ha penjat un nou vídeo a la xarxa en què anomena "cagat" el presentador del programa de Tele 5 'Vaya fauna'Christian Gálvez, i qualifica de "bruta i impresentable" la cantant Soraya, jutge del concurs. El controvertit espai de Tele 5 va acabar dimecres passat, però la polèmica entre l'aventurer lleonès i els protagonistes de 'Vaya fauna' no s'atura.

En aquest vídeo, Cuesta comença advertint a Soraya que "sembla que com que s'ha acabat el programa ja no hi ha problema, però aquells animals segueixen vivint com si fossin esclaus". Amb la polèmica sobre l'ós trompeter com a teló de fons, l'aventurer televisiu torna a mostrar a la cantant les imatges de caça i entrenament que pateixen els óssos salvatges per demostrar que no s'equivoca. Pel que fa al tema de la seva exdona, empresonada a Tailàndia per tràfic de drogues, assegura: "No he utilitzat els animals per demanar ajuda per a Yuyee. És molt brut el que vas fer i és molt més brut que no hagis demanat perdó. Fins que no ho facis seguiràs sent una bruta i impresentable". 

Notícies relacionades

Però els seus atacs a la cantant extremenya no es queden aquí. "No dius més que tonteries sense saber, perquè no t'has tacat una sabata en la vida. Mentre tu t'estàs pintant les ungles, hi ha gent que està netejant gosseres, recollint animals del carrer i gastant els seus diners per ajudar-los", afegeix.

Més endavant es fica amb Gálvez, que qualifica de "cagat" per haver-se "amagat". "Sé que em caurà una querella, però tant me fa. Jo aconsegueixo advocats, però els animals no poden. Mostrar això a la televisió és una irresponsabilitat. Cal mullar-se, i si no, no digueu que sou defensors dels animals", apunta. A pesar de tot, Cuesta reconeix que "hi ha hagut històries molt bones d'animals de companyia en el programa, però hi ha coses que no es poden consentir". "Denuncio que no es tornin a posar animals salvatges en un plató", diu. Ja a través de Twitter, el polèmic presentador i aventurer de Discovery Max ha matisat que les seves crítiques i denúncies "no són contra Mediaset, sinó contra l'ús d'animals salvatges en platós i circs".