PROGRAMES

Chenoa, a 'Anclados' i 'La trastienda de 'Allí abajo'

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Dos cantants tindran avui especial protagonisme a la televisió en unes intervencions diferents de les habituals: Chenoa fa un ‘cameo’ a ‘Anclados’ (T-5), i Melody, d'entrevistadora a l'especial ‘La trastienda de 'Allí abajo’ (Neox). Els amants de la música tenen una altra cita amb ‘2 many clips’ (La 2) i ‘Viaje al centro de la tele’ (TVE-1) ofereix noves entregues, amb la veu de Santiago Segura.

‘ANCLADOS’

Chenoa, a bord d'‘Ancla II’

22.30 TELE 5

La cantant Chenoa s'embarcarà a l''Ancla II' en el desenllaç de la primera temporada de la sèrie d'A-3 TV, que transcorre en un creuer. La intèrpret apareixerà a la llista de passatgers del creuer i la tripulació intentarà amagar-ho al cap de seguretat, Campillo, que té ordre d'allunyament sobre ella.

‘2 MANY CLIPS’

Entrevista amb Marina BB Face

19.10 LA 2

Senén Armengol entrevista al seu programa de selecció de videoclips la cantante Marina BB Face (and The Beat Roots). Així mateix, el programa oferirà un 'lyric video' de Ringo Starr.

‘VIAJE AL CENTRO DE LA TELE’

Més entregues de la història de la tele

22.00 TVE-1 

El programa que fa un recorregut per la història de la tele estrena 'Don de lenguas' (personatges que intenten parlar un altre idioma) i 'Desde que tu te has ido' (homenatge a gent de la tele que ha mort).

La trastienda de ‘AllÍ ABAJo’

El millor de la sèrie ‘Allí abajo’

Notícies relacionades

22.30 NEOX

L'actriu i cantant Melody entrevista Óscar Terol, creador d''Allí abajo', en un especial en què es mostraran els millors moments de la sèrie i es presentarà material mai vist.

Temes:

Chenoa