PROGRAMES, SÈRIES I ESPORTS

'Polònia', l'estrena de 'Templarios', 'Cuéntame...' i futbol amb l'Espanyol

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

Com és habitual, el satíric humor polític de 'Polònia' regna en l'oferta d'aquest dijous a la nit. Una programació que estrena la sèrie documental 'Templarios' (La 2, 22.00), sobre l'orde religiós medieval, i que ofereix un nou debat de '.CAT' /TV-3, 22.35), aquesta vegada sobre el franquisme i la memòria històrica; el 'revival' d''Ochéntame otra vez' (TVE-1, 23.15), en aquesta ocasió sobre la repercussió de la sida als 80, i el resum de la temporada d''En tierra hostil' (Antena 3, 00.10).

L'oferta de sèries es converteix en potent i variada amb 'Cuéntame cómo pasó' (TVE-1, 22.00), 'Bones' (La Sexta, 22.30) i 'Castle' (Cuaro, 23.50). I pel que fa als esports, bàsquet, amb el partit d'Eurolliga Unicaja-Laboral Kutxa (Esport3, 21.40), i futbol, amb el partit de Primera Divisió entre el Vila-real i l'Espanyol (Cuatro, 22.00).

polònia

Artur Más fa les Amèriques

Notícies relacionades

21.55 TV-3

Artur Mas (Bruno Oro) visita Nova York per explicar el full de ruta sobiranista. El president, amb l'ajuda de Xavier Sala i Martín (David Olivares), fa una conferència a la Universitat Colúmbia. Per la seva banda, el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz (Cesc Casanovas), l'arma al vincular el gihadisme amb l'independentisme català.