Festius sense comerços per Nadal, a 'L'informatiu'
El crim de Bordils, Pablo Iglesias i la decisió de Marc Márquez, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca el disgust d'alguns comerciants barcelonins davant la impossibilitat d'obrir dos diumenges del desembre perquè l'ajuntament ja va gastar els quatre festius permesos per llei.
La policia ha detingut dos homes com a presumptes autors de la mort a trets de dos homes a Bordils.
Notícies relacionadesPablo Iglesias va explicar al seu programa de televisió que, amb altres companys, va estar darrere del famós SMS que va convocar la ciutadania a sortir al carrer després dels atemptats de l'11-M.
El pilot Marc Márquez està en entredit després de saber-se que traslladarà la seva residència a Andorra per pagar menys impostos.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Distribució i IA Amazon ja sap quin producte demanaràs tres mesos abans que ho demanis
- ¿Per què no hauries de reutilitzar el protector solar de l’any passat, segons els experts?
- PER 5 MILIONS Barça i Mallorca ultimen l'acord per Pablo Torre
- Diòxid de nitrogen i partícules en suspensió Els nivells de contaminació baixen a Barcelona però segueixen lluny dels pròxims objectius europeus
- Informe anual Barcelona registra mínims històrics de contaminació i manté la tendència a la baixa
- Al setembre L’exdirectora del CNI, citada com a imputada per l’espionatge amb Pegasus a càrrecs d’ERC