aquest dissabte, a 'Teletodo'

Assumpta Serna parla d''El crac', la seva primera sèrie per a TV-3

L'actriu catalana repassa la seva trajectòria en el cine i la televisió

1
Es llegeix en minuts

Malgrat que fa gairebé 40 anys que està en el món de la interpretació, la catalana Assumpta Serna encara no havia participat en una sèrie produïda per TV-3. Ara ha saldat aquest compte pendent incorporant-se a 'El crac', on interpreta la frenètica productora de la pel·lícula que roda Joel Joan. L'actriu és aquest dissabte la imatge de portada del 'Teletodo', la revista de televisió d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, on repassa la seva dilatada trajectòria internacional tant a Europa com als EUA.

"Hi ha una assignatura pendent amb els actors que treballem fora", comenta la intèrpret en l'entrevista parlant amb coneixement de causa. Ella ha rodat en 20 països en sis llengües diferents, tant en cine com en televisió. A la petita pantalla, ha participat en ambicioses produccions com 'Falcon Crest' 'Borja'.

La Laura americana

L'altra entrevista de la setmana és amb una actriu nord-americana, Debra Messing, que protagonitza la versió americana de 'Los misterios de Laura', que ofereix Cosmopolitan TV.

En les novetats televisives, el 'Teletodo' destaca l'especial 'Cameox en Neox' el dimecres, 19, en què les sèries i telecomèdies del canal reben visites de famosos com Jennifer Lopez, Britney Spears, Enrique Iglesias, Miley Cyrus, Katy Perry, Carrie Fisher, Edward Norton, Greg Kinnear i Matthew Broderick, entre altres.

En l'apartat de nens, Disney Channel celebra el 86è aniversari de Mickey Mouse i estrena la seva gran aposta de la temporada, 'Star Wars rebels', mentre que a la tele de pagament, arriba a Comedy Central la sèrie 'Mike & Molly', amb dos actors de talla XXL.

Balanç del 9-N

En documentals, '30 minuts' fa balanç del 9-N a través de la mirada de tres persones que han vingut expressament de fora de Catalunya i a qui l'informatiu sotmet a un procés d'immersió independentista.

Notícies relacionades

I, en esports, 'la Roja' s'enfronta a Bielorússia i a Alemanya en partits de classificació per a l'Eurocopa 2016 (dissabte, a TVE-1, i dimarts, a Tele 5).

El suplement també inclou les programacions de les principals cadenes, així com les sinopsis de les sèries i pel·lícules més destacades de la setmana.