ENLLUERNADORA APARICIÓ DEL CAMPIÓ CATALÀ A LA TV ANGLESA
'Sir' Marc Márquez
El jove campió del món de MotoGP captiva l'audiència de 'Tonight 12', el programa més vist de BT-TV al Regne Unit

Marc Márquez va travessar ahir, amb la seva Honda, el Pont del Mil·lenni, davant la catedral de St. Paul /
El gran premi que ve, és a dir, el que es comença a córrer demà a Silverstone, no és un gran premi qualsevol. És el GP en què Marc Márquez, el campió de MotoGP més jove de la història i el noi que acaba d'igualar els rècords de Giacomo Agostini i Michael Doohan al guanyar els 11 primers grans premis d'una temporada, hauria de demostrar que la primera derrota de l'any davant Dani Pedrosa, Jorge Lorenzo i Valentino Rossi només va ser un mal dia.
Per constatar que no està afectat, no només va establir un nou rècord a Brno l'endemà de perdre, sinó que dimarts va captivar milions de teleespectadors al xou Tonight 12, de BT Sport (British Telecom), propietària dels drets de la Premier League i del Mundial de motos.
Simulacre al plató
Márquez, que va compartir plató amb l'exatleta britànic Iwan Thomas (plata a Atlanta-96 i or a Atenes-97), el popular humorista Ross Noble i l'excampió mundial de Superbikes James Toseland
-que ara té una banda de rock i amb el qual el Marc va compartir piano i cançó-, va reconèixer que la derrota a Brno li ha tret «un pes de sobre». «Ja no em pressionaran més per saber si guanyaré o no les 18 carreres», va explicar.
El campió, que va participar en totes les bromes i jocs que li van suggerir, com simular un salt com si hagués guanyat un GP i es llancés sobre els seus mecànics (en aquest cas, els presentadors), va reconèixer: «Tinc moltes ganes de tornar a competir i demostrar que he superat amb serenitat, no només la derrota, sinó el fet, per a mi més dur, de ni tan sols haver fet podi al GP de la República Txeca».
El de Cervera, que va recordar amb simpatia que el seu primer podi va ser a Anglaterra (Donington-2008, participant en el podi
Notícies relacionadesTravessant el Tàmesi
Márquez va recordar els seus inicis quan competia amb nens i joves més grans que ell, l'alegria que comparteix amb tots els membres del seu equip, l'«importantíssim» paper que tenen en la seva vida i carrera els seus pares i el seu germà Àlex i la necessitat de «divertir-se» per «rendir al màxim a la pista». I va sorprendre dimarts els londinencs travessant l'emblemàtic Pont del Mil·lenni amb la seva Honda RC213V de MotoGP, a l'ombra de la catedral de St. Paul, a la vora del Tàmesi.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- VISITES ÚNIQUES L’Art com a experiència
- II Fòrum del Mediterrani Javier Moll: "És el moment d'establir ponts perquè els ciutadans del Mediterrani recuperin el protagonisme que els correspon"
- HOMENATGE Figueres, ‘el sueño bueno’ de Lorca, compleix 100 anys
- EN DIRECTE | El Palau de Congressos de Màlaga acull avui el II Fòrum Econòmic i Social del Mediterrani
- Successos El fals ‘email’ de Mossos acusant d’un delicte per aconseguir les teves dades bancàries