A 'TELETODO'
L'últim repte de Sandra Barneda
La periodista catalana presenta a Tele 5 'Hable con ellas' i 'De buena ley'
La periodista catalana Sandra Barneda és la protagonista del suplement 'Teletodo'. Embarcada en un nou projecte televisiu, 'Hable con ellas', Barneda comenta la seva experiència al capdavant de l'espai de Tele 5, on també presenta 'De buena ley'. "No m'agrada que un entrevistat se'n vagi", diu sobre el ventríloc José Luis Moreno, fa unes setmanes, que va abandonar del plató.
La controvèrsia derivada de la inversió en energia solar centra l'emissió, diumenge, de l'informatiu de TV-3 '30 minuts'. Entre les novetats de la setmana destaquen l'estrena a TV-3, dissabte, del telefilm 'Vicenç Ferrer', sobre la vida del cooperant català a l'Índia, i la nova temporada d''El club de la comedia', que arriba a La Sexta diumenge.
Aprofitant la recent estrena de 'X-Men: días del futuro pasado', el canal infantil Clan ofereix, dimecres, nous episodis de 'La liga de la justicia'. 'Juego de tronos', sèrie basada en els llibres de George R. R. Martin, toca a la fi a Canal+ Series, dilluns. El suplement publica una entrevista amb Sibel Kekilli, que s'ha incorporat a la superproducció en el paper d'una prostituta.
Márquez, pel setè triomf
Notícies relacionadesMárquez, pel setè triomfDe l'oferta esportiva destaca el GP de Catalunya de motociclisme, en què Marc Márquez intentarà aconseguir el seu setè podi consecutiu. Les càmeres de Tele 5 i Movistar TV seguiran en directe el Mundial.
La secció 'Va passar fa 10 anys' recorda la participació d'Espanya a l'Eurocopa de Portugal, de la qual es va acomiadar la tercera setmana de juny. L'article d'opinió del periodista Manuel de Luna i un basar amb productes televisius completen l'edició de 'Teletodo', que també inclou les programacions de les cadenes més importants i una selecció de pel·lícules i sèries.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sector elèctric Iberdrola reforça la seva liquiditat amb una línia de crèdit de 2.500 milions
- Perfumeria i cosmètica Puig factura 2.299 milions el primer semestre, un 7,6% més
- Construcció Habitatge insta les comunitats a pactar un nou pla de 6.660 milions
- Anàlisi i predicció de BBVA Research L’economia catalana alentirà el seu creixement fins a l’1,5% el 2026
- Boom turístic Els hotels sumaran 52.000 habitacions fins al 2028 a tot Espanya