TELEVISIÓ I MAS

¡¡Vostè és idiota!!

¡¡Vostè és idiota!!
2
Es llegeix en minuts
Sergi Mas

Aquest article va dirigit especialment a totes aquells humanoides que volen fer negoci anunciant-se en xarxes socials prescrivint missatges el contingut dels quals serveix per estalviar temps, explicant les bondats de la intel·ligència artificial.

Recordem que aquestes persones paguen per anunciar-se, és publicitat pura i dura, i ho fan a canvi d’alguna cosa, insultant el destinatari, que a més ni coneixen, amb frases del tipus: "No siguis idiota"; "Estàs fora del mercat si no utilitzes la IA...". Hi ha una frase prèmium, i que no només utilitzen ells: "Surt de la teva zona de confort". A mi no se m’acudiria mai començar a vendre un televisor o unes sabatilles insultant el meu futur comprador. D’això se’n diu venda agressiva. No soc d’aquest equip. Em fa fàstic.

En els seus vídeos reclamen atenció amb l’ajuda efectes especials de vídeo (un miserable zoom, com si amb això et convencessin de les bondats del producte), o també amb efectes de so, com el trencament d’un vidre després d’escoltar alguna cosa presumptament important. Tinc una proposta per a aquests venedors, que, en el meu cas, no és de fum.

Mirin: em queden onze articles escrits (amb els seus respectius vídeos) per començar les vacances. Com que segons vostès a través de la IA en una hora es pot planificar i gravar tot el contingut d’un mes, ¡enhorabona! Preparin-me fins al divendres 1 d’agost aquests onze articles de 2.400 caràcters cada un i gravin els vídeos corresponents, de menys de tres minuts. Que surti la meva cara, amb un bon àudio (que no sigui metàl·lic que es nota la trampa), i insereixin-hi algun vídeo retrospectiu del tema de què jo parli. ¿Quin tema? Vostès o la IA ho sabran, suposo.

Notícies relacionades

En el vídeo que acompanya l’article facin que jo vocalitzi bé, que alguns de vostès vocalitzen pitjor que un nyu. I acompanyin anècdotes personals que he viscut en els meus anys d’ofici relacionades amb el tema en qüestió, que és el que crec que aporta valor a cada article. Es diu experiència. ¡Ah! I per no explicar les habituals, utilitzin alguna batalleta que jo no hagi explicat mai, que també n’hi ha. ¿Quina? Vostès sabran.

¡Ah! No els demanaré que punxin aquí sota i vegin un vídeo de 15 minuts a canvi d’un mail i un telèfon. Vostès donen importància al fet que un vídeo sigui gratuït, com si el més normal fos pagar pel contingut que un desconeix. I continuïn venent les mateixes merdes que jo aniré a la meva.

Temes:

Intel