Dynamo ataca de nou
El mag britànic tornarà a Discovery Max al novembre
El canal temàtic Discovery Max prepara el retorn del mag més famós de la tele, Steven Frayne --més conegut com a 'Dynamo'--, per al novembre que ve amb una promoció en què l'il·lusionista britànic sorprèn uns transeünts amb un truc en el qual entren en joc una revista i un rellotge.
L'il·lusionista és tota una celebritat a la Gran Bretanya gràcies als seus números espontanis i espectaculars, com caminar sobre les aigües del Tàmesi o baixar la façana d'un edifici. Gràcies al seu xou, el canal temàtic va registrar la temporada passada la millor dada de la seva història, amb gairebé un milió de teleespectadors i un 5,3 % de quota de pantalla en la seva última entrega.
- Successos Detenen un jove de 18 anys com a autor de dos robatoris amb violència i intimidació a Reus
- Sector econòmic Barcelona ajusta preus en un estiu de menys despesa turística: hotels de luxe des de 183 euros
- Reunió urgent després del succés La Generalitat promet reforçar les inspeccions al camp després de la mort per calor d’un temporer a Alcarràs
- Guerra a Ucraïna Totes les claus sobre la cimera d’Alaska: on i quan serà i quins temes tractaran Trump i Putin
- L’única cullerada que has de posar a la rentadora per tenir la roba neta i estalviar en la factura de la llum