'Crackòvia' i 'Polseres vermelles' resisteixen 'Splash!'
'Gran hermano' s'enfonsa amb 10 punts menys de quota que el programa de salts de trampolí

El Lleó amb la Cris, que està molt greu, ingressada a l’uci.
'Splah! Famosos a l'agua' es va tirar ahir amb gran èxit a la piscina, i va liderar el rànquing d'audiències en el conjunt d'Espanya amb 4,4 milions de seguidors i un 26,4% de quota de pantalla. Però, malgrat que la xifra que va tenir a Catalunya també va ser envejable (600.000 teleespectadors i un 24,7%), no va poder superar dues de les grans apostes de TV-3: 'Crackòvia' i 'Polseres vermelles'.
El programa d'humor sobre el món de l'esport va obrir la nit en la cadena autonòmica amb 686.000 fans (19,9%) i, a continuació, els nois de 'Polseres vermelles' van seguir líders amb 633.000 teleespectadors (19,2%).
Notícies relacionadesLes que sí que es van enfonsar a Catalunya van ser la gala de 'Gran hermano', que va tenir 260.000 seguidors (12%), i la sèrie de TVE-1 'Gran reserva', amb 226.000 (7,2%).
'GRAN RESERVA' SUPERA 'GRAN HERMANO'
En el conjunt d'Espanya, per darrere dels salts de trampolí dels famosos va quedar 'Gran reserva', que va superar en nombre de teleespectadors (2,7 milions i un 12,7%) el 'reality' presentat per Mercedes Milá (2,5 milions i 16,5%).
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- Cau a Barcelona el cibernarco més gran d’Europa
- "De petit ja erauna barbaritat"
- Debat definitiu El Congrés aprova la llei del PSOE per bloquejar la Fundació Franco i tomba les esmenes del PP
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Bon Preu construirà un centre logístic a Parets del Vallès
- El repte d’atraure talent jove marca l’obertura del SIL