'The walking dead' i 'The big bang theory', les estrelles d'internet

Les dues produccions van superar els tres milions de mencions a les xarxes socials el 2012

Imatge de la sèrie de terror ’The walking dead’.

Imatge de la sèrie de terror ’The walking dead’. / ARXIU

1
Es llegeix en minuts

Les sèries nord-americanes 'The big bang theory', amb 3.771.044 comentaris a les xarxes socials el 2012, i 'The walking dead', amb 3.309.044 mencions, són les dues produccions televisives que encapçalen aquesta classificació, segons un estudi de la plataformaGetglue.

Per darrere de la coneguda telecomèdia i la no menys popular sèrie de terror es van situar, per aquest ordre, 'True blood', 'Nikita', 'Supernatural', 'Juego de tronos', 'Hi havia una vegada, 'Cròniques vampíriques, 'Glee'i'Fringe'. De les sèries estrenades al llarg del 2012, la que va motivar més missatges en plataformes com Twitter o Facebook va ser la sèrie musical de Steven Spielberg 'Smash', seguida d''Arrow', 'Dallas' i 'Revolution'.

Notícies relacionades

De les sèries que s'emeten en obert als EUA, les més comentades van ser 'Hi havia una vegada' (de la cadena ABC), 'Glee' (Fox), 'Anatomía de Grey' (ABC), 'Supernatural' (CW) i 'Fringe'. En els canals de cable es van imposar a les xarxes socials 'True blood' (HBO), 'The walking dead' (AMC), 'Juego de tronos' (HBO) i 'Breaking bad' (AMC).

Quant al cine, els títols més comentats van ser 'Los juegos del hambre', la saga 'Crepúsculo: Amanecer Parte 2' i 'Los vengadores'.