Catalunya, pendent d'Artur Mas

La intervenció del president a TV-3 va ser líder d'audiència amb 850.00 teleespectadors

Artur Mas, en un moment de l’entrevista que le va fer Xavier Bosch en el programa de TV-3 ’Àgora’, dilluns.

Artur Mas, en un moment de l’entrevista que le va fer Xavier Bosch en el programa de TV-3 ’Àgora’, dilluns. / JORDI BEDMAR

1
Es llegeix en minuts

La televisió va oferir ahir uninteressant test de l'interès que suscita el debat independentista a Catalunyaamb la intervenció d'Artur Mas a TV-3.L'entrevista que va oferir la cadena autonòmica catalanaamb el President de la Generalitat va ser líder absolut d'audiència, i va arrasant a més ofertes tan mediàtiques com la sèrie 'Isabel' i l'estrena dels xous 'Tu cara me suena' i 'La que se avecina'.

Notícies relacionades

Segons dades de Kantar Media, l'entrevista amb Masva reunir una mitjana de 850.000 teleespectadors, amb una quota de pantalla del 24,5%. Al darrere va quedar l'estrena de l'esperada telecomèdia de Tele 5'La que se avecina' (721.000 seguidors i un 23,2%) i el concurs d'Antena 3 'Tu cara me suena' (487.000 persones i el 21,1%). La gran derrotada a Catalunya va ser la sèrie històrica de TVE-1 'Isabel', que es va quedar en 256.000 incondicionals (7,8%).

En el conjunt d'Espanya, el gran vencedor de la nit de dilluns va ser 'La que se avecina', amb 5.400.000 teleespectadors (27,1%), seguida d''Isabel' (3.361.000 i un 16,1%) i 'Tu cara me suena' (3.119.000 i el 20,3%).