fitxatge

Karlos Arguiñano cuinarà per a Antena 3 a partir del setembre

El xef deixa Tele 5 junt amb 'Bricomanía', 'Decogarden' i 'Frontón'

Karlos Arguiñano.

Karlos Arguiñano.

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
MADRID

Com ja estava gairebé cantat, Karlos Arguiñano serà el nou cuiner d'Antena 3 a partir del setembre, després d'haver deixat Tele 5. La cadena de San Sebastián de los Reyes va confirmar ahir el fitxatge del cuiner més popular de la televisió espanyola, que inclou també la contractació d'altres programes de la seva productora, Bainet Media, comBricomanía,Decogarden iFrontón. Tots aquests espais podran ser emesos per les tres cadenes del grup (Antena 3, Antena Neox i Antena Nova) i pel quart canal que està en fase de preparació (i que previsiblement s'estrenarà després de l'estiu).

Tele 5 va anunciar la setmana passada que havia tancat definitivament les negociacions per renovar el contracte del seu cuiner de capçalera, que s'havia mantingut a la cadena de Fuencarral els últims sis anys. L'empresa va justificar la ruptura de les converses en «les altes pretensions econòmiques» de la productora del cuiner basc. Fonts de la cadena van deixar caure que els resultats d'audiència no estaven en consonància amb els emoluments que percebia la firma d'Arguiñano.

L'excuiner de Tele 5 va mani­festar ahir que estava «entusiasmat» amb l'acord, segons una nota emesa per Antena 3. «La cadena ens ha ofert un projecte il·lusionant i molt atractiu per a tota l'empresa, de manera que estic segur que d'aquesta unió en sortiran els pròxims anys pro­grames con mucho fundamento», va manifestar Arguiñano amb la seva peculiar manera de parlar. «Sé que venim a una casa seriosa i amb un concepte de televisió molt en la línia de Bainet», va manifestar.

Notícies relacionades

NOUS FORMATS / La productora d'Arguiñano està preparant nous formats dirigits especialment al públic familiar, i que també s'inclourien en la programació de les cadenes d'Antena 3. Per la seva part, el director general d'A-3 TV, Javier Bardají, va explicar que aquest acord «re­afirma l'aposta estratègica del grup per la seva família de canals». «Bainet serà sens dubte un aliat excepcional per seguir dotant les nostres quatre ofertes de productes de qualitat», va concloure. Cal recordar que Bainet és accionista (12%) de la cadena

La Sexta.