V-ME DE NOVA YORK

Les Tres Bessones Bebès ensenyaran castellà als EUA en una nova cadena de TV

1
Es llegeix en minuts
EFE / BARCELONA

Les Tres Bessones Bebès, personatges de la sèrie ideada per l'escriptora catalana Roser Capdevila per al públic preescolar de la televisió pública catalana, ensenyaran castellà en una nova cadena televisiva novaiorquesa.

Els populars personatges formaran part de la programació infantil de la nova cadena V-Me de Nova York, que començarà les emissions el 5 de març vinent, segons ha informat la productora Cromosoma en una nota de premsa.

V-Me serà la primera cadena de televisió pública dels EUA que emetrà en castellà i es preveu que en el moment del llançament les seves emissions arribaran a més de cinc milions de cases a través de les principals estacions de TV pública afiliades a PBS.

Per a nens d'1 a 4 anys

Les Tres Bessones Bebèsés una sèrie dirigida al públic preescolar d'1 a 4 anys, que està concebuda com un acostament al llenguatge. En ella les trigèmines ensenyen als nens vocabulari i noves expressions tant en la seva llengua materna com en altres idiomes.

Notícies relacionades

La sèrie es va estrenar a Espanya el març del 2006 i es va emetre en anglès a Disney Channel i en català a TVC. També s'emet en altres països com França, a Disney Channel France, i a Itàlia, on el canal Jim Jam emet una versió combinada en italià i anglès.

Dins de la campanya de marxandatge deLes Tres Bessones Bebès, Cromosoma ha anunciat el pròxim llançament d'un paquet didàctic de quaderns i DVD interactius.