Secció recomanada per

SETMANA DE REBAIXES

Més de la meitat dels espanyols compraran tecnologia durant el Black Friday

La intenció de compra d'aquest tipus de productes augmenta fins a un 53%, segons els resultats d'un estudi encarregat per Worten

Gairebé un 19% dels enquestats té previst adquirir un 'smartphone', producte estrella, durant aquests dies d'ofertes generalitzades

compras

compras

1
Es llegeix en minuts
Pilar Enériz
Pilar Enériz

Periodista

Especialista en tecnologia

Ubicada/t a Barcelona

ver +

En plena voràgine d’ofertes, els estudis fets apunten que són molts els espanyols que tenen previst adquirir aparells tecnològics, com un avanç dels regals de Nadal i Reis. En general, la majoria dels espanyols, un 53%, està esperant el Black Friday per aprofitar les ofertes que les marques posen a disposició del mercat.

Radiografia de les compres

Un recent estudi encarregat per Worten posa de manifest que durant aquesta setmana els espanyols fan compres tant per a si mateixos, un 33%, com per regalar de cara a Nadal, 46%. Específicament, un 21% declara que el Black Friday avança les compres de Nadal.

Aquesta tendència de l’auge de la tecnologia en el Black Friday es manté. Ja el 2018, un 48% dels espanyols van aprofitar per adquirir un producte tecnològic, com un ‘smartphone’, un ordinador, una tauleta, una TV o un producte per a jocs. Un 30% va adquirir articles de moda, seguit d’un 12% que van aprofitar per adquirir un electrodomèstic i un 10% que van comprar productes de cosmètica i perfumeria.

Tendències

Notícies relacionades

Aquest any, en el cas dels productes tecnològics, la intenció de compra  puja un 56%, la qual cosa suposaria un augment de 8 punts respecte a les compres de l’any passat. Concretament, gairebé un 19% dels enquestats afirmen tenir previst comprar un telèfon mòbil, el producte estrella, mentre un 13% pretén adquirir un ordinador portàtil, xifres que superen a la intenció de compra d’aquests productes registrada el 2018.  

La moda serà la següent categoria triada pels compradors del Black Friday, amb un 25% de previsió de compra, seguit per perfums i cosmètics, amb un 10% i electrodomèstics amb un 9%.