TORNEIG
L'All-Star de 'League of Legends' reuneix els millors jugadors d'eSports a Barcelona
La cita internacional del popular joc se celebra al Palau Sant Jordi fins diumenge
Els eSports (jocs electrònics) van a l'alça. Milions de joves i no tan joves se citen als seus ordinadors cada setmana per veure les partides dels millors jugadors de títols com 'League of Legends', en el que es converteix en un autèntic espectacle audiovisual molt similar al d'altres esports com el futbol. Per primera vegada a Espanya, des de dijous fins diumenge, se celebra a Barcelona una cita internacional de 'League of Legends', un dels jocs més populars, que convertirà el Sant Jordi en una gran festa on es trobaran les estrelles del sector: l'All-Star de 'League of Legends'.
Els millors jugadors del món seran presents a l'All-Star de 'League of Legends', que cada tarda durant quatre dies, de 16.00 a 21.00 hores, s'enfrontaran entre si en combats en aquest joc que podran ser seguits per pantalles gegants 'in situ', amb comentaristes professionals narrant les jugades, i 'on line' a través de Youtube (s'espera una audiència milionària mundial).
Riot, l'organitzadora d'aquest espectacle, busca omplir el Sant Jordi durant quatre jornades, però també que els milers de fans disfrutin del joc i de tot el que s'hi relaciona: al voltant del Palau Sant Jordi s'han organitzat zones on els que hi vagin es poden fer fotos, conèixer els millors jugadors o veure les millors disfresses del joc durant tot el matí.
Es tracta d'un torneig especial, on competiran els millors jugadors del món. De fet, després del campionat mundial (una cita que va batre tots els rècords amb 43 milions d'usuaris únics veient les partides ‘on line’ amb una audiència màxima de 14,7 milions), és la gran cita anual del joc. Per a aquesta ocasió, els fans han seleccionat els 30 millors jugadors en votació popular, que competiran durant quatre dies, dividits en dos equips (Equip Foc i Equip Gel), en partides per equips i en un contra un.
Els sud-coreans dominen el rànquing de millors jugadors, i de fet els dos que acumulen més ingressos en els últims anys hi seran presents: són ‘Faker’ (831.000 euros d'ingressos) i ‘Bengi’ (750.000 euros). També hi haurà els millors jugadors dels Estats Units i d'Europa, amb representació Espanyola (‘xPeke’).
El fenomen dels eSports creix any rere any, i es calcula que la indústria ja mou gairebé 500 milions de dòlars a nivell global i tenen una audiència de 131 milions d'espectadors, amb una previsió d'augment fins als 180 en tres anys.

3a56453d9ac04271b023c42d3b7f2421-74f7b8a599b676ff3d9bd78e6a16e3ef
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- El 30 de maig Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Motociclisme Un veloç Àlex Márquez s’apropia de la MotoGP a Silverstone
- Un Barça perdut sucumbeix a la maledicció i cau davant l’Arsenal a la final de la Champions (1-0)
- Infart a casa estant sol: com actuar immediatament per salvar la teva vida
- CATÀSTROFE Mazón truca a les associacions de víctimes de la dana set mesos després
- Projecte Stolpersteine Joan Riba no va anar a la División Azul: una llamborda daurada a Barcelona reconeix una víctima dels nazis
- Apunts polítics de la setmana Oposició i triperia