VIDEOJOCS
Pokémon tindrà joc per a mòbil estil Candy Crush
El videojoc Pokémon Shuffle estarà disponible per a iOS i Android

El nou Pokémon Shuffle.
La saga Pokémon aviat farà el salt com a joc mòbil per a iOS i Android. I ho farà amb un títol tipus Candy Crush: allunyant-se dels títols típics de la saga, la popular franquícia de Nintendo llançarà Pokémon Shuffle, on els jugadors hauran de combinar 'pokémons' iguals per combatre els enemics.
Pokémon Shuffle serà un joc gratuït (amb pagament per a extres), i arribarà aquest any al mercat, segons ha anunciat la companyia japonesa, que al març va comunicar que llançaria jocs per a mòbil. Estarà disponible tant per als mòbils iPhone com els Android, i el seu funcionament serà molt similar al popular de Candy Crush: els jugadors s'enfrontaran a diversos nivells, i en cada un d'ells hauran d'anar combinant diversos Pokémon (tres o més) per derrotar els enemics.
El joc està basat en el títol homònim de Nintendo 3DS, que ha sigut descarregat més de 4,5 milions de vegades de la botiga eShop de Nintendo. Això sí, els fans de la saga potser no quedaran contents, ja que no es tracta de l'habitual estil de joc que tan famós ha fet la saga japonesa.
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia