Nova xarxa social per detectar hostes conflictius als hotels

'Elitebook' crea una llista negra de clients i més de 700 hotels ja s'han unit per conèixer-la

Nova xarxa social que servirà d’arxiu d’hostes conflictius d’hotels. / periodico

1
Es llegeix en minuts
JORDI GARCÍA / Barcelona

La nova xarxa social ‘Elitebook’ consisteix a proporcionar informació a hotels de l'ús que fan futurs clients de les seves instal·lacions. D'aquesta manera, els hostalers s'ajuden podent crear una llista negra amb els possibles clients més problemàtics.

La innovadora idea sorgeix de la necessitat dels hostalers d'acabar amb les males pràctiques d'alguns clients, que a l'arribar a les respectives habitacions tant d'hotels com de cases rurals, acaben destrossant les habitacions o robant tot el que troben al seu pas.

Notícies relacionades

Alguns hotelers han afirmat que deixen les habitacions destrossades, que hi falten tovalloles, bombetes, llençols o fins i tot els comandamtents dels televisors. Per una altra part, els clients diuen majoritàriament que s'han emportat les tovalloles o el ssabons alguna vegada.

La proposta ha estat ben rebuda pel sector, ja que s'han unit més de 700 hotels a aquesta xarxa social per conèixer la llista negra dels clients més conflictius i poder evitar els furts que comportaria allotjar-los als seus establiments.