MOBILE WORLD CONGRESS

HTC llança telèfons amb botó Facebook

La firma també ha anunciat que comercialitzarà la tauleta HTC Flyer, amb pantalla de 7 polzades i amb Android 3.0

Un collaret de perles amb bluetooth incorporat que puja a 62.000 euros. / ATLAS

1
Es llegeix en minuts
JOSEP M. BERENGUERAS / Barcelona

Facbook ja té el seu telèfon. HTC ha presentat al Mobile World Congress de Barcelona l'HTC Salsa i l'HTC ChaCha, els primers terminals que incorporen un botó d'accés a la xarxa social.

Aquest botó, situat a la part baixa dels aparells, s'il·lumina cada vegada que l'usuari rep una actualització o un correu de Facebook. També s'il·lumina si detecta que l'usuari realitza una acció que es pot compartir (fotos, vídeos...). També serveix per compartir música al mur o accedir a Facebook Places.

Característiques

El HTC Salsa compta amb una pantalla de 3,4 polzades i resolució de 480 x 320 píxels. Amb processador Qualcomm a 600 MHz i 512 MB de memòria RAM, té càmera de 5 megapíxels i funciona amb Android 2.3.

Notícies relacionades

Mentre, el HTC ChaCha és més sofisticat i està pensat per als que fan un ús més intensiu de la xarxa social, ja que disposa d'un teclat complet sota la pantalla de 2,6 polzades. També té càmera de 5 megapíxels i funciona amb Android 2.3. Es desconeix el preu dels terminals.

La firma també ha anunciat el llançament de la tauleta HTC Flyer, amb pantalla de 7 polzades i amb Android 3.0.