Robatori al cementiri
Detinguda per saquejar tombes a Palau d’Anglesola i emportar-se objectes funeraris de bronze de nínxols
Els Mossos van trobar creus, medallons i figures de sants en una ferralleria de Mollerussa
Afectat pel robatori massiu al cementiri de Viladecans: «El mal moral és irreparable»

Imagen de las piezas robadas en el cementerio Palau dAnglesola /
Els saquejadors de coure no respecten ni el descans etern. Els Mossos d’Esquadra han detingut una dona de 22 anys i busquen la seva parella per presumptament cometre una desena de furts al cementiri de Palau d’Anglesola. Diumenge passat es va denunciar la sostracció de diversos elements funeraris de bronze de nínxols del cementiri. Els robatoris haurien succeït el cap de setmana i els lladres de tombes s’haurien emportat creus, medallons i imatges de sants fets amb bronze.
Dilluns, els agents de la comissaria de Mollerusa van iniciar una cerca per diverses ferralleries de la zona i van trobar en una les peces robades del cementiri que tenien un pes d’uns 80 quilos. Els agents van descobrir que les havien venut una parella, resident a Mollerussa, que tenen nombrosos antecedents i que són «conegudes policialment per múltiples incidents», segons els Mossos.

Imatge de les peces robades al cementiri de Palau d’Anglesola /
Els agents van buscar els sospitosos mentre van rebre vuit denúncies més de veïns de Palau d’Anglesola per furt d’objectes funeraris als seus nínxols. El valor dels elements funeraris robats i els danys a les tombes per sostreure’ls rondaria els 4.300 euros, a més del disgust per als denunciants al veure que s’havia violentat les tombes dels seus familiars.
Aquest dimarts al migdia els Mossos van detenir la sospitosa, que passarà a disposició del jutjat de guàrdia de Lleida en unes hores, i ara busquen la seva parella, que té nombrosos antecedents. Tots dos estan acusats d’un delicte de furt.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Temps extra per al fiscal
- Debut d’Elionor i Sofia a la recepció oficial de Marivent
- Xoc entre Díaz i Ayuso pel finançament singular i el dúmping fiscal
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Camp de Tarragona El camp i la pagesia de Tarragona s'exhibeixen a Valls per la Firagost: "Volem tornar a ser una fira referent a Catalunya"
- Entre Narbona i Carcassona Una dona morta i 11.000 hectàrees cremades en un incendi sense control al sud de França
- Sector bancari Els accionistes del Sabadell aproven la venda de la seva filial britànica al Santander en plena opa del BBVA
- Robatori al cementiri Detinguda per saquejar tombes a Palau d’Anglesola i emportar-se objectes funeraris de bronze de nínxols
- Turisme Barcelona veta les rutes de borratxera a tota la ciutat i durant les 24 hores