Mossos i Guàrdia Civil
Operació en marxa contra el tràfic d’haixix a l’àrea de Barcelona
Nou cop policial contra el tràfic de drogues a Catalunya. Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil han iniciat aquest dimarts una operació contra una organització delictiva que introduïa haixix al territori català.
Segons han informat els Mossos a través de les seves xarxes socials, en la batuda, actualment en marxa, s’estan efectuant diverses entrades i registres a diferents enclavaments de l’àrea metropolitana de Barcelona.
L’operació es produeix tot just dues setmanes després d’una altra actuació contra el tràfic de marihuana al Baix Llobregat en la qual es van detenir 10 persones.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Un patrimoni artístic L’encara incert futur de les pintures de Sixena: ¿tornaran a Aragó o seguiran al MNAC?