Mossos i Guàrdia Civil
Operació en marxa contra el tràfic d’haixix a l’àrea de Barcelona
Nou cop policial contra el tràfic de drogues a Catalunya. Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil han iniciat aquest dimarts una operació contra una organització delictiva que introduïa haixix al territori català.
Segons han informat els Mossos a través de les seves xarxes socials, en la batuda, actualment en marxa, s’estan efectuant diverses entrades i registres a diferents enclavaments de l’àrea metropolitana de Barcelona.
L’operació es produeix tot just dues setmanes després d’una altra actuació contra el tràfic de marihuana al Baix Llobregat en la qual es van detenir 10 persones.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se