Investigació
Trobat un cadàver dins d'una maleta en un pis de Saragossa
El cos correspon a un home caucàsic, presentava cops al cap i estava despullat
El cadàver va ser trobat per un home a l'habitació d'un pis de lloguer

zentauroepp18256115 barcelona 09 02 2012 coche patrulla de la policia nacional 181023085704
El grup d’homicidis de la Policia Nacional investiga la descoberta d’un cadàver dins d’una maleta en un pis de lloguer del barri d’Oliver de Saragossa.
Fonts de la Direcció Superior de Policia d’Aragó han confirmat a Efe aquest fet, que va tenir lloc aquest dissabte, tot i que no han aportat més dades sobre el succés, ja que s’ha decretat el secret de sumari mentre s’investiga.
Notícies relacionadesSegons publica ‘El Periódico de Aragón’, el cos va ser trobat per un home que anava a fer ús d’una de les habitacions del pis, quan va descobrir i va obrir la maleta.
El cadàver correspon, segons aquest diari, a un home caucàsic, corpulent, amb diversos cops al cap i estava nu dins de la maleta.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables