'Balconing'
Greu un jove britànic després de caure d'un sisè pis a Mallorca
Es tracta de la víctima número 15 d'aquest any per la pràctica del 'balconing', que ha costat la vida a 7
samu
Un turista britànic de 25 anys està greu després d’haver-se precipitat des d’un sisè pis d’un hotel de la localitat mallorquina de Magaluf, segons ha informat a Efe el servei d’ambulàncies del 061.
Presumptament, es tracta de la víctima número 15 d’aquest any per la pràctica del 'balconing', que ha costat la vida a 7.
El 061 no ha concretat les circumstàncies d’aquest succés ocorregut cap a les 3.25 hores al’hotel TRH Magaluf.
El jove ha caigut al pati interior de l’hotel, des d’una altura aproximada de vuit metres i pateix un traumatisme cranioencefàlic greu.
El fet ha produït una gran consternació entre els amics de la víctima, que han intentat apropar-se al jove mentre era atès pels serveis sanitaris.
Al lloc dels fets s’han desplaçat patrulles de la Policia Local de Calvià, la Guàrdia Civil i dues ambulàncies del 061.
- Salut mental i poder judicial (I) Ezequiel Pérez, psiquiatre: “No existeix una relació directa entre trastorn mental i violència”
- Gestió pública El model sanitari, ¿superat?
- Editorial Impossible sense Catalunya
- Ras i curt Patti Smith, un pont cap a Rosalía
- Barcelona, protagonista La joieria Sant es reinventa a l’Eixample
