'La Manada' compareix al jutjat després de quedar en llibertat
El primer a presentar-se ha sigut el militar Alfonso Jesús Cabezuelo
"Per descomptat que soc innocent", declara després de firmar a la seu judicial
Els cinc components de ‘La manada’ han començat a presentar-se aquest matí al jutjat de guàrdia de Sevilla, un dels requisits imposats per l’Audiència Provincial de Navarra que els va permetre abandonar la presó sota fiança divendres passat.
El primer a comparèixer ha sigut el militar Alfonso Jesús Cabezuelo, que ha entrat a la dependència judicial sense ser reconegut. Ja al sortir, tants els mitjans de comunicació com el públic congregat al carrer han pogut identificar-lo. Diverses persones han insultat Cabezuelo amb crits com "fill de puta" i "cabró".
Sense aturar-se davant dels periodistes, el militar ha respost a la pregunta de si manté la seva innocència: "Per descomptat que sí", ha sentenciat. Cabezuelo ha demanat als informadors que el deixin "en pau", ja que està "atabalat".
Notícies relacionadesEl segon a comparèixer ha sigut José Ángel Prenda, que ha marxat del jutjat després d’estar-hi només tres minuts.
La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Navarra va permetre que abandonessin les presons en què estaven després de pagar una fiança de 6.000 euros mentre es resolen al Tribunal Superior de Justícia navarrès els recursos que totes les parts del procés van presentar contra la sentència inicial que els va condemnar a nou anys de presó per abusar en un portal d’una noia de 18 anys.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- La sanitat com a columna del benestar (i 2) Del diagnòstic a les propostes de reforma
- Passeig de Gràcia tancarà l’accés a l’L4 cinc mesos
- Obituari Emblema de la comunitat monàstica
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Energia El parc eòlic marí de Roses, encallat al ministeri