VA SER VIST PER ÚLTIMA VEGADA EL 2007
Localitzat un sospitós de la desaparició i homicidi del nen Yeremi Vargas
L'home és a la presó per altres fets
Ithaisa Suárez, mare de Yeremi Vargas, en una imatge de març del 2007. /
La Guàrdia Civil ha localitzat un sospitós de la desaparició i homicidi del nen Yeremi Vargas, desaparegut el març del 2007, quan tenia 7 anys, a la localitat de Vecindario, a Santa Lucía de Tirajana (Gran Canària).
Fonts de l'Institut Armat han confirmat que el sospitós és a la presó complint condemna per altres fets, tal com ha avançat Antena 3. La Guàrdia Civil li imputa els delictes de detenció il·legal i homicidi del nen.
El menor va desaparèixer fa nou anys quan jugava al solar que està just al costat de casa seva a Vecindario, al sud de Gran Canària. Va ser la seva mare Ithaysa la que, al comprovar que el nen no tornava per dinar, va constatar que havia desaparegut.
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- Temporal Protecció Civil alerta de pluges "intenses i torrencials"
- Una investigació del TEDH El TEDH s’inclina per sentenciar que el Suprem va vulnerar els drets de Junqueras, Sànchez i Turull
- Condemnats del 'procés' Estrasburg declara que no es van violar els drets de Junqueras, de Sànchez o Turull pel 'procés'
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Televisió Pedro Piqueras i José Ribagorda confessen el gran disgust que tenien amb Sálvame: “Eren completament ridículs”
- Investigació oberta El suposat desfalc d’una administradora de Viladecans esquitxa, almenys, tres comunitats de veïns de Gavà
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Tempestes, alertes i por
- Mitjançant nous serveis Ferrocarrils preveu moure un 50% més de viatgers i superar Rodalies en cinc anys
