Aeroport del Prat
Aterra d’emergència un avió a Barcelona per donar assistència mèdica a un passatger
L’aeronau venia d’Eindhoven i anava amb destinació Alacant quan un tripulant ha quedat inconscient

Un avió ha hagut d’aterrar d’emergència aquest migdia a l’aeroport del Prat, segons confirmen fonts consultades d’Aena. L’aeronau, que venia d’Eindhoven i es dirigia a Alacant, s’ha vist obligada a prendre terra de manera no prevista a l’aeròdrom barceloní a causa de la indisposició d’un dels seus passatgers. Aquest ha quedat inconscient i ha requerit assistència mèdica d’urgència, segons apunten des de Controladors Aeris.
La companyia que operava el passatge és Ryanair i ha hagut d’aterrar a la pista 24R de l’aeroport del Prat amb prioritat perquè els serveis mèdics d’emergència hi poguessin intervenir.
El vol FR 7527 ha sortit a les 11.13 de l’aeroport d’Eindhoven i havia d’arribar a les 13.35 hores a la ciutat d’Alacant. No obstant això, a les 12.58 minuts, segons la traçabilitat recopilada per Flight Radar, ha pres terra a Barcelona.
- Salut mental en els joves Gonzalo Bernardos es mulla i explica per què els joves no són capaços d'estalviar: "Als 80 i 90 ningú es plantejava agafar i gaudir del moment..."
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- El 80% dels maquinistes de Rodalies són de fora de Catalunya
- Meteorologia La borrasca Laurence causa almenys un mort i un desaparegut
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones
- Ja solucionat Cau durant hores el sistema informàtic de l'Hospital Joan XXIII de Tarragona
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- Violència masclista Detinguda de nou la parella de la dona que va caure per un balcó al carrer de l’Avenir de Barcelona
- Tribunals La jutgessa que investiga la fugida de Puigdemont reclama als Mossos el pla que van activar per detenir-lo