Dues dones denuncien l’agressor del metro per haver-les atacat el 2023

Koudid S., de 30 anys, era un delinqüent habitual de les zones de Sant Martí i Nou Barris de Barcelona que acumulava mitja dotzena d’antecedents, principalment per furts i robatoris. La seva imatge es va fer pública fa una setmana, quan va colpejar i va insultar una desena de dones a l’estació de Camp de l’Arpa de la línia 5 del metro de Barcelona.
El seu recorregut per l’andana, colpejant diverses dones i prenent impuls per atacar de manera més salvatge una d’elles, que ha patit lesions greus, s’ha convertit en viral. Això va fer que la seva imatge es difongués per mitjans de comunicació i xarxes socials. Gràcies a aquesta divulgació, dues dones més l’han reconegut com l’home que presumptament les va atacar els mesos d’octubre i desembre passat.
Així ho han denunciat ara als Mossos d’Esquadra, que investiguen el sospitós, que es troba en presó provisional. Aquestes dues noves víctimes s’uneixen a les tres del metro que l’han denunciat, entre elles la que va patir l’agressió més greu. Els agents esperen que altres dones presentin denúncies en els pròxims dies.
Notícies relacionadesEl Jutjat d’Instrucció número 32 de Barcelona té una causa oberta contra aquest sospitós pels delictes de lesions i tracte degradant, ja que va actuar mogut pel seu "odi" envers les dones, segons fonts judicials. Les dues noves denúncies s’han de tramitar en altres jutjats, al ser fets anteriors.
Durant el matí del 9 de febrer, el sospitós va entrar a l’estació de Camp de l’Arpa i va començar a colpejar i insultar les dones que es trobaven a l’andana. A l’acostar-se al final de l’andana va agafar impuls i va agredir més fort una noia que estava distreta, que va caure cap enrere de manera violenta. Des del seu ingrés a presó provisional, Koudid S. es troba al centre de Brians.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032