Successos
Dos detinguts per provocar l’incendi en el qual va morir una dona ahir a la nit sota un pont de Madrid
Els presumptes provocadors de l’incendi són dos homes, un de 36 anys i un altre que estava indocumentat
La Policia Nacional ha detingut dues persones per provocar l’incendi en el qual va morir ahir a la nit una dona romanesa de 42 anys sota del pont de Pedro Bosch de Madrid, ha informat Europa Press una portaveu de la Direcció Superior de la Policia de Madrid.
Va passar cap a les 0.45 hores d’aquest dilluns. Dues persones, també d’origen romanès, havien discutit amb un matrimoni que també pernoctava sota el pont. Posteriorment, van incendiar la seva cabana, on va quedar atrapada una dona.
Notícies relacionades#Incendio bajo el puente de Pedro Bosch@BomberosMad extingue un incendio de enseres y escombros alojado bajo el puente y al que se accedía por un pequeño hueco de su pared lateral@SAMUR_PC confirma el fallecimiento de una mujer de 42 años@policia realiza la investigación pic.twitter.com/TTeHx2T4at
— Emergencias Madrid (@EmergenciasMad) 3 de julio de 2023
Els bombers de l’ajuntament van acudir al lloc i van extingir els estris i la runa que hi havia al lloc del foc. Després de l’extinció, els serveis d’emergència van trobar la víctima, morta entre la runa. Sanitaris del Samur-Protecció Civil han confirmat la seva mort.
Agents del Grup VI d’Homicidis de la Policia Nacional de Madrid van iniciar ràpidament una investigació per aclarir la causa del succés. I hores després van trobar els presumptes provocadors de l’incendi. Un té 36 anys i l’altre estava indocumentat. Seran acusats d’homicidi o assassinat.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- La parròquia que cada dia s’omple a la missa de les nou del matí
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: els trens de l’R4 tornen a passar pel tram de l’accident de Gelida
- Entrevista Ginestà: “Hi ha vegades que ens empassem gripaus per tirar endavant, però alguns s’empassen rinoceronts”
- Turisme català L’encantador poble medieval de Catalunya amb tresors prehistòrics
