Successos
Mor un home i una dona resulta ferida en l’incendi d’una vivenda a Vilassar de Mar
En el dispositiu també han treballat agents de la Policia Local i tres unitats del SEM

Un home de 54 anys ha mort i una dona de 90 anys ha resultat ferida en l’incendi d’una vivenda a Vilassar de Mar (Maresme), segons fonts dels Bombers. Han rebut l’avís aquest dilluns a les 4.58 hores. El foc s’ha registrat als baixos d’un edifici de quatre plantes ubicat al número 10 de la Ronda de Vilassar. Set dotacions del cos han treballat en les tasques d’extinció.
Quan els serveis d’emergències han arribat al lloc dels fets, les flames havien cremat totalment una habitació de l’immoble on es trobaven les dues víctimes. Els bombers els han evacuat i els Serveis d’Emergències Mèdiques (SEM) han intentat reanimar l’home, tot i que sense èxit. La dona, que havia inhalat fum, ha sigut traslladada a l’Hospital de Mataró en estat menys greu.
Diligències judicials
Els bombers han donat per controlades les flames a les 5.42 hores. Un cop apagat el foc han revisat el pis, que ha quedat afectat totalment pel fum i les altes temperatures. També han inspeccionat la resta de l’edifici.
Notícies relacionadesEls Mossos d’Esquadra hi han desplaçat quatre patrulles i s’han fet càrrec de les diligències judicials i de la investigació de les causes de l’incident.
En el dispositiu també han treballat efectius de la Policia Local i tres unitats del SEM.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat