Positiu en alcohol i drogues

Un conductor borratxo encasta el cotxe en un parc infantil al fugir de la Guàrdia Urbana a Lleida

La policia ha detingut un home de 30 anys que anava amb dos individus més al seu vehicle

Un conductor borratxo encasta el cotxe en un parc infantil al fugir de la Guàrdia Urbana a Lleida

ACN

1
Es llegeix en minuts
ACN

La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest dimecres un home de 30 anys que s’ha encastat amb el cotxe cap a les 9 del matí contra un parc infantil situat entre els carrers Baró de Maials i Rosa Parks, al costat del CAP de Pardinyes-Balàfia-Secà.

Segons explica la policia local, estava intentant accedir a un tram en obres al carrer Pallars i al veure la patrulla ha fugit, circulant «de forma negligent i temerària», fins que s’ha encastat amb un semàfor, la barrera de protecció del parc i els gronxadors.

El conductor ha intentat fugir i ha sigut detingut al carrer Vidal i Codina. Ha donat positiu en drogues i alcohol. Al cotxe viatjaven dos homes més i tots tres van resultar ferits i traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova. El conductor no tenia carnet de conduir, segons fonts de la Guàrdia Urbana.

Notícies relacionades

L’home està acusat de conducció temerària per haver posat en risc altres persones i per conduir sota els efectes de l’alcohol i les drogues.

Des de l’Ajuntament de Lleida informen que a aquella hora no hi havia ningú al parc i que no s’han hagut de lamentar danys personals.