Robatoris a Girona

Els Mossos agafen ‘in fraganti’ tres lladres amb el botí al maleter

Els tres arrestats van robar presumptament en diverses vivendes de Bescanó i Sant Gregori

Els Mossos agafen ‘in fraganti’ tres lladres amb el botí al maleter
2
Es llegeix en minuts
ACN

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres presumptes lladres, atrapats amb el botí al maleter del vehicle, després d’entrar a robar en cases de Bescanó i de Sant Gregori (Girona).

Els arrestats tenen 19, 23 i 24 anys. Al detingut de 24 anys també se li atribueixen delictes de resistència als agents de l’autoritat i d’usurpació d’estat civil, i al de 23 anys per conduir sense tenir el carnet i agredir els agents durant la detenció.

Dimarts, cap a les set de la tarda, els Mossos van rebre l’avís d’un robatori amb força en una casa de Bescanó. Quan els agents de Seguretat Ciutadana de la comissaria de Salt van arribar a la zona, van veure un vehicle aturat al mig del carrer amb el maleter obert i ple d’objectes. Tot seguit, els agents van detenir els lladres, agafats ‘in fraganti’.

Els detinguts també estan relacionats, presumptament, amb un altre robatori comès dues hores abans en una altra vivenda a Sant Gregori. Els agents van recuperar part dels objectes sostrets en aquesta casa al vehicle dels lladres.

Durant la detenció, dos dels presumptes autors van agredir i es van resistir als agents. A part, el conductor no tenia el carnet de conduir. Així mateix, un d’ells es va identificar amb un nom i document que no era el seu.

Més detencions per robatoris

Aquest dimecres, poc abans de les tres de la matinada, es va activar una alarma per un robatori en una botiga de telèfons a la ciutat de Girona. Quan els Mossos van arribar es van trobar la persiana forçada i el vidre trencat amb restes de sang.

Gràcies a les investigacions, els policies van trobar dos homes que coincidien amb els lladres. Un d’ells portava tres mòbils que acabava de robar. Davant les evidències, els agents van detenir els dos lladres, de 20 i 22 anys, per un delicte de robatori amb força.

Notícies relacionades

El mateix dia, passades les quatre de la tarda i gràcies a la col·laboració ciutadana, els Mossos van detenir un home de 44 anys que estava accedint a un pis de Salt. Els agents el van detenir per un delicte de robatori amb força i portava un tornavís i una agulla de cabell a sobre.

Els sis homes, tots amb antecedents, passaran a disposició judicial en les pròximes hores davant el jutjat d’instrucció de guàrdia de Girona.

Temes:

Robatoris