A l’Hospital Joan XXIII
Primer implant de pròtesi de penis a Tarragona
Es tractava d’un pacient amb disfunció erèctil severa

El Servei d’Urologia de l’Hospital Joan XXIII ha implantat la primera pròtesi de penis a Tarragona a un pacient amb disfunció erèctil severa.
La intervenció, que es va portar a terme el dia 15, va ser practicada per la referent d’andrologia de la Unitat d’Urologia Reconstructiva i Funcional del Servei d’Urologia, Isabel de la Cruz Hidalgo, amb la col·laboració de l’uròleg Josep Torremadé.
La disfunció erèctil o impotència és la incapacitat per aconseguir o mantenir una erecció per portar a terme una relació sexual satisfactòria i sol afectar un 50% d’homes d’entre 40 i 70 anys.
Segons han informat els uròlegs de l’Hospital Joan XXIII, el tractament de la disfunció erèctil és escalonat: primer s’han de corregir els hàbits de vida no saludables i posteriorment es poden administrar tractaments via oral, tòpica o injectats que ajuden a millorar o corregeixen totalment el problema.
Els pacients que no responen a cap dels tractaments mèdics anteriors i que reuneixen els criteris mèdics necessaris tenen la possibilitat que se’ls implanti una pròtesi de penis.
Segons els especialistes, el grau de satisfacció dels pacients portadors d’una pròtesi de penis és del 80%.
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Permís denegat Israel impedeix l’entrada a Collboni en el seu primer viatge oficial al Pròxim Orient
- L’EVOLUCIÓ DEL JOVE Lamine Yamal, versió 3.0: el joc de l'estrella entra en una altra dimensió
- Alt Empordà Un ajuntament català suspèn un rodatge a un cineasta tarragoní acusat d’agressió sexual a una menor
- El gall de la plaça d’Espanya
- L’inici de la ronda espanyola La Vuelta reafirma la internacionalització del ciclisme
- L’inici de la ronda espanyola El ciclisme i les banderes
- Polèmica presència de l’equip d’Israel
- L’inici de la ronda espanyola Jordi Masquef, alcalde de Figueres: "La Vuelta va més enllà de la marca Espanya"
- Crisi migratòria Bolaños avisa a Prohens que ha de complir la llei i acollir menors