Violència sexual
El jutge acorda sis mesos d’internament per al menor acusat d’amenaçar el germà de la víctima de Badalona
L’adolescent havia sigut detingut per amenaces i obstrucció a la justícia

El Jutjat de Menors número 4 de Barcelona en funcions de guàrdia ha acordat aquest divendres l’internament durant sis mesos en règim tancat en un centre de justícia juvenil del menor que presumptament va proferir amenaces contra el germà de la nena d’11 anys víctima de la violació grupal a Badalona en un centre comercial.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha informat en un comunicat aquest divendres que el menor havia sigut detingut per obstrucció a la justícia i amenaces. La Fiscalia de Menors havia demanat l’internament del jove després que declarés aquest divendres davant el jutjat.
Protecció policial
Notícies relacionadesDes que el cas es va fer públic, el germà de la víctima necessita protecció policial. Aquest menor l’havia amenaçat d’apunyalar-lo i matar-lo al sortir de l’institut. El culpava d’haver denunciat l’agressió i haver provocat que un dels dos menors detinguts, del total de cinc d’identificats, hagi acabat en un règim tancat d’internament.
Mentrestant, l’institut ha decidit aïllar l’alumne acusat (no se’l pot expulsar perquè no ha infringit cap norma interna) mentre espera indicacions del Departament d’Educació. La conselleria explica que han activat una unitat específica en casos d’atenció a la violència (USAV), que «està fent seguiment del cas i aplicant les accions oportunes per protegir les víctimes».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»