Suïcidi d’una menor
Educació nega que les bessones de Sallent (Barcelona) fossin víctimes de ‘bullying’
Una de les germanes continua greu a l’hospital mentre prossegueix la investigació sobre els motius per què es van llançar pel balcó
Mor una nena de 12 anys i la seva germana bessona està ferida greu després de precipitar-se des d’un tercer pis a Sallent
La investigació dels Mossos apunta a un salt voluntari per problemes familiars
L’alcalde de Sallent assegura que es va oferir tota l’ajuda a la família de les bessones abans dels fets

El Departament d’Educació ha indicat aquest dimecres que la investigació policial dels Mossos d’Esquadra descarta la hipòtesi de l’assetjament escolar en el cas de les dues bessones de 12 anys que es van precipitar aquest dimarts des d’un balcó a Sallent(Bages).
Aquest fet està sota secret d’actuacions i judicialitzat; per aquest motiu, Educació ha afirmat que no pot donar més informació sobre què és el que podria haver passat perquè les dues menors es precipitessin des d’un tercer pis d’un edifici del carrer Estació, de Sallent.
Segons ha publicat aquest dimecres el diari ‘Regió7’, les nenes rebien ajuda de psicòlegs de l’institut a què anaven però el centre no havia detectat problemes d’assetjament escolar..
Educació ha lamentat aquest tràgic succés i ha activat el protocol corresponent per donar suport als companys de l’institut de les menors i també als professionals del centre educatiu per gestionar el dol.
D’altra banda, molts veïns de Sallent s’han congregat aquest dimecres a les 13 hores davant el consistori per seguir el minut de silenci per la mort d’una de les nenes, mentre l’altra continua ingressada en estat crític a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell (Vallès Occidental).
Educació Salut mental Assetjament escolar Suïcidi Educació secundària Educació a Catalunya Col·legi
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols