Suïcidi d’una menor
Educació nega que les bessones de Sallent (Barcelona) fossin víctimes de ‘bullying’
Una de les germanes continua greu a l’hospital mentre prossegueix la investigació sobre els motius per què es van llançar pel balcó
Mor una nena de 12 anys i la seva germana bessona està ferida greu després de precipitar-se des d’un tercer pis a Sallent
La investigació dels Mossos apunta a un salt voluntari per problemes familiars
L’alcalde de Sallent assegura que es va oferir tota l’ajuda a la família de les bessones abans dels fets
El Departament d’Educació ha indicat aquest dimecres que la investigació policial dels Mossos d’Esquadra descarta la hipòtesi de l’assetjament escolar en el cas de les dues bessones de 12 anys que es van precipitar aquest dimarts des d’un balcó a Sallent(Bages).
Aquest fet està sota secret d’actuacions i judicialitzat; per aquest motiu, Educació ha afirmat que no pot donar més informació sobre què és el que podria haver passat perquè les dues menors es precipitessin des d’un tercer pis d’un edifici del carrer Estació, de Sallent.
Segons ha publicat aquest dimecres el diari ‘Regió7’, les nenes rebien ajuda de psicòlegs de l’institut a què anaven però el centre no havia detectat problemes d’assetjament escolar..
Educació ha lamentat aquest tràgic succés i ha activat el protocol corresponent per donar suport als companys de l’institut de les menors i també als professionals del centre educatiu per gestionar el dol.
D’altra banda, molts veïns de Sallent s’han congregat aquest dimecres a les 13 hores davant el consistori per seguir el minut de silenci per la mort d’una de les nenes, mentre l’altra continua ingressada en estat crític a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell (Vallès Occidental).
Educació Salut mental Assetjament escolar Suïcidi Educació secundària Educació a Catalunya Col·legi
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
