Accident
Mor una nena de 12 anys i una altra queda ferida greu després de precipitar-se d’un tercer pis a Sallent
L’incident ha tingut lloc al carrer de l’Estació, a l’entrada del Pont Vell

Una nena de 12 anys ha mort i una altra es troba en estat molt greu al precipitar-se des d’un balcó d’un tercer pis al carrer de l’Estació, a Sallent. Es tracta de dues germanes bessones, filles d’una família que s’havia instal·lat al poble feia poc temps.
Els Mossos d’Esquadra es troben dirigint l’operatiu, del qual encara no poden determinar les causes. La policia científica del cos estan realitzant les primeres investigacions aquesta mateixa tarda.
L’accident ha tingut lloc al carrer de l’Estació, en una vivenda plurifamiliar de l’encreuament d’entrada a la població, a l’altura del Pont Vell o de Pere Otger, poc després de l’hora de dinar.
Una ferida molt greu
Els Mossos han rebut l’avís a les quatre de la tarda i hi han acudit conjuntament amb efectius del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), que han intentat reanimar una de les noies, però havia mort en la mateixa caiguda. En canvi, a l’altra l’han aconseguit estabilitzar i l’han evacuat en estat molt greu cap a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell, on l’han atès.
Per poder permetre als serveis mèdics actuar amb més espai han hagut de tallar l’accés a la població per la part sud o del barri de l’Estació. En l’operatiu de trànsit hi ha participat la Policia Local de Sallent.
Suport social
Notícies relacionadesAl lloc dels fets, a les cinc de la tarda, hi havia una forta expectació. Les dues germanes bessones estan escolaritzades a l’Institut Llobregat de Sallent. En aquella hora també s’estava pendent de poder fer l’aixecament del cadàver.
S’han viscut imatges de molta commoció i estupefacció: joves de Sallent i companys de les noies han acudit a la zona. L’alcalde del municipi, Oriol Ribalta, i membres del govern s’han acostat al lloc dels fets i s’han posat a la disposició dels familiars. També han posat a la disposició l’assistència social.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Exigència personal La petició imprescindible de Pep Guardiola quan dorm en un hotel: «Volia que l’habitació no fos només per dormir»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona, davant la falta de demanda, obre els passis de temporada a abonats que no van acompanyar a Montjuïc
- Contra Sánchez Junts no descarta una moció de censura «instrumental» sense Feijóo com a candidat
- Informe tècnic El Fòrum Econòmic Mundial assenyala les 10 tecnologies amb més potencial per fer front al canvi climàtic
- FUTBOL El virus FIFA complica el clàssic al Barcelona i juga a favor del Reial Madrid