Accident
Mor una nena de 12 anys i una altra queda ferida greu després de precipitar-se d’un tercer pis a Sallent
L’incident ha tingut lloc al carrer de l’Estació, a l’entrada del Pont Vell

Una nena de 12 anys ha mort i una altra es troba en estat molt greu al precipitar-se des d’un balcó d’un tercer pis al carrer de l’Estació, a Sallent. Es tracta de dues germanes bessones, filles d’una família que s’havia instal·lat al poble feia poc temps.
Els Mossos d’Esquadra es troben dirigint l’operatiu, del qual encara no poden determinar les causes. La policia científica del cos estan realitzant les primeres investigacions aquesta mateixa tarda.
L’accident ha tingut lloc al carrer de l’Estació, en una vivenda plurifamiliar de l’encreuament d’entrada a la població, a l’altura del Pont Vell o de Pere Otger, poc després de l’hora de dinar.
Una ferida molt greu
Els Mossos han rebut l’avís a les quatre de la tarda i hi han acudit conjuntament amb efectius del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), que han intentat reanimar una de les noies, però havia mort en la mateixa caiguda. En canvi, a l’altra l’han aconseguit estabilitzar i l’han evacuat en estat molt greu cap a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell, on l’han atès.
Per poder permetre als serveis mèdics actuar amb més espai han hagut de tallar l’accés a la població per la part sud o del barri de l’Estació. En l’operatiu de trànsit hi ha participat la Policia Local de Sallent.
Suport social
Notícies relacionadesAl lloc dels fets, a les cinc de la tarda, hi havia una forta expectació. Les dues germanes bessones estan escolaritzades a l’Institut Llobregat de Sallent. En aquella hora també s’estava pendent de poder fer l’aixecament del cadàver.
S’han viscut imatges de molta commoció i estupefacció: joves de Sallent i companys de les noies han acudit a la zona. L’alcalde del municipi, Oriol Ribalta, i membres del govern s’han acostat al lloc dels fets i s’han posat a la disposició dels familiars. També han posat a la disposició l’assistència social.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Transport públic Una entitat llança una aplicació per a informar dels retards de Rodalies a temps real: "Volem convertir les queixes en dades"
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- La Vuelta a Espanya arriba a Catalunya: així és el recorregut de les seves tres etapes transcendentals
- Cost de la vida Tornar a omplir el rebost després de les vacances d’estiu sortirà aquest any un 2,7% més car