Trànsit
La DGT treu ofertes d’ocupació «garantida» per més de 2.000 euros al mes: últim dia per inscriure-s’hi
La plaça de professor d’autoescola és una de les més sol·licitades
La Direcció General de Trànsit (DGT) ha convocat 3.000 places per aconseguir el Certificat d’Aptitud de Professor de Formació Viària. Els interessats que s’inscriguin en la convocatòria hauran de superar un curs, de caràcter teòric i pràctic. Aquesta formació es divideix en dues fases, totes dues, eliminatòries: una primera part, d’ensenyament a distància, i una segona, presencial. En cas d’aprovar totes dues, s’obté el títol per treballar com a professor d’autoescola. El termini de presentació de la sol·licitud de plaça està obert fins a aquest dilluns, 30 de gener del 2023.
Per poder rebre la formació oficial, els aspirants hauran de tenir almenys el permís de conducció de la classe B (que habilita per conduir vehicles amb canvi de marxes manual) amb una antiguitat mínima de dos anys, així com el títol d’educació secundària obligatòria o de tècnic (formació professional de grau mitjà), o acreditar documentalment que posseeixen estudis equivalents o superiors. A més, hauran «de tenir les condicions psicofísiques i psicotècniques que actualment s’exigeixen al grup 2 de conductors, segons el que es disposa a l’article 45 del Reglament General de Conductors».
Notícies relacionadesD’altra banda, hauran d’acompanyar el formulari de sol·licitud de plaça amb el justificant del pagament dels 46,69 euros corresponents als drets d’inscripció. L’abonament s’ha de fer a través del model 791 d’ocupació pública (taxa 5.1). Finalment, les sol·licituds es podran entregar presencialment a qualsevol direcció o oficina de Trànsit o per internet si es disposa de DNI electrònic, certificat electrònic en vigor o credencials cl@ave.
La plaça de professor d’autoescola és una de les més sol·licitades, per la qual cosa es podria aconseguir feina amb bastanta facilitat. Sobre els sous, ronden entre els 25.000 i 30.000 euros a l’any. És a dir, entre els 1.700 i els 2.100 euros mensuals.
- Normalització lingüística La infermera que va criticar a TikTok el «puto C1 de català» deixa de treballar avui a la Vall d’Hebron
- Xarxes socials Aquesta és la resposta viral d’un hotel a un client que es queixa del soroll a l’habitació del costat
- Ordre judicial Desallotjat l’hotel dels quaranta lladres del Poble-sec
- Seguretat viària La multa per als ciclistes que els conductors demanen desesperadament a la DGT
- Estratègia Catalana de la Bicicleta 2025 El Govern destina 100 milions d’euros a la construcció de vies ciclistes
- Imputació històrica L’exèrcit de Trump es mobilitza
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO de l’1 d’abril del 2023
- Investigació oberta La justícia cita Trump
- Sortejos Euromilions avui: resultats i comprovació de números premiats en el sorteig de divendres, 31 de març del 2023, en directe
- EUA Donald Trump: última hora i reaccions a la imputació de l’expresident dels Estats Units, en directe