Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: Els narcopisos prohibeixen les xeringues i són fumadors de crac
La sala Baluard de Barcelona, situada al Raval, és un punt de suport a toxicòmans, especialment de Ciutat Vella, i en la qual es permet consumir algun tipus de drogues com el crac.
El consum d’aquesta droga es manté estable a la ciutat, i el fet que s’incrementin les atencions no necessàriament implica que pugi la xifra d’addictes. Així mateix, fonts de l’àrea de Salut de l’Ajuntament de Barcelona assenyalen que hi ha un tipus de perfil generalitzat en el consum: persones «en risc d’exclusió social» que esquiven els serveis sanitaris o que s’han rendit perquè creuen que «ja no hi ha futur».
Avui en el pòdcast d’EL PERIÓDICO, amb la col·laboració del periodista Guillem Sánchez, parlem del fenomen del crac, una droga extremament forta i tremendament potent, i sens dubte molt més destructiva que la cocaïna i l’heroïna juntes.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’EL PERIÓDICO’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- David Plana: "M’agradaria que la Ryder Cup deixi un llegat a Girona"
- Comença el desnonament de 15 famílies de Sant Vicenç de Castellet que s'han organitzat per evitar-ho
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La ideologia dels antivacunes, un perill pels seus propis fills
- Hemiplegia alternant Ian, el menor de tres anys que lluita contra una de les mutacions genètiques més rares del món: "una entre un milió"
- Combustibles Preu de la gasolina i del dièsel avui, 23 de març a Espanya per la Guerra de l'Iran: caiguda important del cost dels carburants
