A l’Aquapark de la Roca
Una cinquantena de gossos guia es banyen amb els seus amos en un parc aquàtic
Uns 50 gossos guies de persones cegues s’han banyat i han jugat aquest dissabte al seu gust, juntament amb els seus amos, a l’Aquapark de la Roca del Vallès (Barcelona), en la V Jornada de Convivència per afiliats de l’ONCE a Catalunya que tenen gossos d’assistència.
L’ONCE i l’Associació d’Usuaris de Gossos Guia de Catalunya, que aquest any celebra el 40è aniversari, han organitzat la trobada entre usuaris i els seus gossos, per donar visibilitat a la gran tasca que fan els gossos guies amb les persones cegues.
Notícies relacionadesLa jornada s’ha celebrat a l’esmentat parc aquàtic, el primer que admet gossos, i on els animals han pogut disfrutar del llac, la piscina per a gossos grans, amb un tobogan, planxes de surf, canoa i una rampa de salts, entre altres activitats.
Actualment, a Catalunya hi ha 189 gossos guia en actiu, dels quals 156 són a Barcelona, 18 a Tarragona, 14 a Girona i 1 a Lleida, segons dades facilitades per l’ONCE.
- La nova Casa Blanca Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- La relació post-Brexit La UE, Espanya i el Regne Unit segellen un acord polític històric sobre Gibraltar
- Mesures per al curs vinent Educació restringirà encara més l’ús de mòbils i pantalles als centres
- Tempesta judicial i política Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Mobilitat Els taxistes activen una ofensiva contra els VTC a l’aeroport
- Cinc platges de la Costa Brava per gaudir abans de l'arribada de l'estiu
- Ciència La mapa més gran de l’univers ja és a la xarxa: una finestra inèdita a l’origen i evolució de les galàxies
- Drets laborals Miguel Benito, expert en dret laboral, explica quina és la temperatura màxima a la qual ha d’estar el teu centre de treball: “És il·legal treballar amb aquesta calor”
- Accident aeri Un avió amb 242 passatgers amb destinació a Londres s'estavella durant l'enlairament en una ciutat de l'Índia
- Relacions entre socis ERC admet que la negociació sobre finançament està «alentida» i en culpa Montero