Alerta
Mossos de paisà controlen possibles punxades en discoteques catalanes
Per evitar nous casos i aclarir el mòbil d’aquestes accions
zentauroepp8700156 catwalk190403101544 /
Agents dels Mossos d’Esquadra entren en discoteques catalanes vestits de paisà per controlar possibles punxades als establiments d’oci nocturn, han explicat en declaracions a Europa Press aquest dijous.
Segons ha avançat la cadena SER, és una de les mesures utilitzades per la policia catalana per aclarir el mòbil de les punxades i evitar-ne nous casos.
Fonts dels Mossos han explicat que la presència d’agents de paisà en discoteques és una actuació habitual i que, davant les punxades, han augmentat el nivell d’atenció tant dins com fora de les sales de festa.
Temes:
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
