Abandona
Josep Monràs deixa l’alcaldia de Mollet del Vallès després de 18 anys en el càrrec
El cap de llista del PSC ha sigut alcalde de la ciutat des del 2004
Josep Monràs (PSC), alcalde de Mollet del Vallès des de l’any 2004, deixarà el pròxim divendres 3 de juny el càrrec que ha ocupat durant 18 anys.
La renúncia de Monràs es farà oficial en un ple extraordinari convocat per a divendres vinent a un any de les eleccions municipals previstes per al 28 de maig del 2023. Així doncs, la primera tinenta d’alcalde, Mireia Dionisio, assumirà l’alcaldia de forma provisional.
L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha convocat una roda de premsa demà dimecres per explicar detalls del relleu a l’alcaldia.
Temes:
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
