Abandona
Josep Monràs deixa l’alcaldia de Mollet del Vallès després de 18 anys en el càrrec
El cap de llista del PSC ha sigut alcalde de la ciutat des del 2004

Josep Monràs (PSC), alcalde de Mollet del Vallès des de l’any 2004, deixarà el pròxim divendres 3 de juny el càrrec que ha ocupat durant 18 anys.
La renúncia de Monràs es farà oficial en un ple extraordinari convocat per a divendres vinent a un any de les eleccions municipals previstes per al 28 de maig del 2023. Així doncs, la primera tinenta d’alcalde, Mireia Dionisio, assumirà l’alcaldia de forma provisional.
L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha convocat una roda de premsa demà dimecres per explicar detalls del relleu a l’alcaldia.
Temes:
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament