Successos
Detingut el fill de Paul Auster i Lydia Davis per la mort per sobredosi de la seva filla de 10 mesos
La nena va morir al novembre, i una autòpsia ha revelat ara que hauria mort per haver ingerit heroïna i fentanil

El fill de l’escriptor Paul Auster i la seva primera dona, la també escriptora Lydia Davis, ha sigut arrestat per la policia de Nova York acusat d’homicidi involuntari després de la mort per sobredosi de la seva filla de 10 mesos, van informar aquest dissabte fonts oficials. Segons les forces de l’ordre, Daniel Auster, de 44 anys, estava cuidant la seva filla Ruby l’1 de novembre passat quan va trucar a la policia perquè anés a la seva residència del comtat de Brooklyn, van apuntar els mitjans locals.
Els serveis d’emergència que van anar a casa seva van trobar la neta dels dos escriptors inconscient i la van traslladar al Methodist Hospital, on es va confirmar la seva mort. Una autòpsia ha revelat ara que la menor va patir una sobredosi de fentanil i heroïna, però es desconeix com va ingerir les drogues.
Notícies relacionadesDaniel Auster, que té antecedents penals relacionats amb les drogues, va ser arrestat divendres a la nit i acusat d’homicidi involuntari i homicidi negligent. El seu pare, Paul Auster, ha escrit obres com ‘Un home a les fosques’, ‘El llibre de les il·lusions’, ‘Trilogia de Nova York’ i ‘Leviatan’, i ha rebut nombrosos guardons, entre els quals el premi Príncep d’Astúries de les lletres el 2006. La seva mare, Lydia Davis, és traductora i autora de relats i contes curts i va ser la guanyadora del premi internacional Booker del 2013.
Paul Auster té dos fills, Daniel Auster i Sophie Auster, fruit del seu segon matrimoni, amb la també escriptora Siri Hustvedt.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança