Casats al novembre
L’exbisbe de Solsona Xavier Novell i Sílvia Caballol ja són pares
La parella ha tingut bessones, Coaner i Míriam

L’exbisbe de Solsona Xavier Novell i l’escriptora Sílvia Caballol ja són pares de dues nenes, Coaner i Míriam, segons ha confirmat una font pròxima de la família a Regió 7. La parella fa poc més de quatre mesos que es va casar al jutjat de pau de Súria.
Novell va sorprendre el 23 d’agost de l’any passat a l’anunciar la seva renúncia al càrrec de bisbe de Solsona. Hi renunciava per uns motius «estrictament personals» dels quals no donava més detalls. Dues setmanes després, va transcendir que va ser perquè el bisbe emèrit mantenia una relació sentimental amb Sílvia Caballol, una psicòloga i escriptora del Bages, segons va avançar el portal Religió Digital i van confirmar a Regió7 fonts de l’entorn de la parella.
L’enllaç de la parella pel civil es va fer el 22 de novembre a Súria en la intimitat familiar i només amb la presència dels testimonis, que eren la mare de Caballol i el seu company.
- La Generalitat es querella contra Pàmies per la ‘teràpia del lleixiu’
- Polèmica TV3 retarda l’emissió de ‘Bestial’, el programa de Bibiana Ballbè, després de la pluja de crítiques
-
Ofert per
- "Tornarem a veure Puigdemont a Espanya": el vaticini de Zapatero
- Somni Carlos González, pediatre, sobre els problemes de son: «el teu fill no dormirà mai d’una tirada»
- El conflicte del Pròxim Orient Israel excarcera i deporta els quatre primers membres de la Flotilla
- El conflicte del Pròxim Orient Barcelona torna a omplir el carrer per Palestina
- En clau europea Amenaça per a la pau social
- Atemptat Una víctima de Manchester va morir per trets de la policia
- El conflicte del Pròxim Orient Hamàs accepta alliberar els ostatges i negociar el pla de pau de Trump