Luxe a alta mar

El nou creuer només per adults de Virgin recalarà a Barcelona aquest estiu

El ‘Valiant Lady’ oferirà tres itineraris diferents per Europa i sortirà des de la capital catalana

El nou creuer només per adults de Virgin recalarà a Barcelona aquest estiu

Crucero Scarlet Lady de la compañía Virgin

3
Es llegeix en minuts
EFE

Virgin Voyages, la companyia de creuers de luxe del magnat Richard Branson, ha posat en servei el seu segon barco, el ‘Valiant Lady’, només per adults, que recalarà a Barcelona des del maig i durant tota la temporada d’estiu i que preveu deixar a la ciutat fins a 1,8 milions d’euros en cada viatge.

Virgin Voyages, que ha vist com les reserves dels seus creuers han augmentat un 178% en els últims sis mesos, aspira a poder recuperar el nivell d’ocupació previ a la pandèmia gràcies al ‘Valiant Lady’, que oferirà fins a tres itineraris diferents per Europa i sortirà des de la capital catalana.

Augmenta la demanda

El president i conseller delegat de la naviliera, Tom McAlpin, explica en una entrevista amb Efe que aquest augment de les reserves és fruit del final de les restriccions després de la pandèmia, així com de l’experiència única que ofereix l’empresa, especialitzada en viatges de luxe exclusius per als adults.

«Les coses estan començant a canviar. La gent ha estat tancada a casa molt temps i està ansiosa per sortir, i això ho estem notant en termes de reserves. A més, nosaltres oferim una experiència que creiem i sabem que els encantarà», afirma McAlpin.

El creuer ‘Valiant Lady’, que té una capacitat de fins a 2.700 passatgers, oferirà fins al maig del 2022 una sèrie de viatges des de Portsmouth (Regne Unit) abans de marxar cap al port de Barcelona, des d’on viatjarà per Europa durant l’estiu, per després tornar a Miami (Estats Units) a passar la temporada d’hivern.

Pensat per als adults

A través del concepte «només adults», la companyia ha creat un creuer que barreja les idees de ‘boutique’ i hotel i que ofereix fins a 20 restaurants diferents, en lloc dels tradicionals bufets lliures, així com un entreteniment orientat a un públic major d’edat, com estudis de tatuatges, botigues de discos de vinil i discoteques.

«Tot està pensat exclusivament per als adults. De fet, som l’única gran marca que ofereix aquest tipus de producte i això ens permet crear una experiència més sofisticada i luxosa que creiem que encantarà el mercat americà, britànic i espanyol», apunta el conseller delegat.

Malgrat que els primers viatges arrencaran amb un 50% de l’ocupació, McAlpin assenyala que ja tenen reserves de viatges disponibles a la web fins al 2024, que començaran a Barcelona i arribaran a països com França i Itàlia i altres punts de la costa espanyola.

Un dels viatges que la companyia ofereix des de Barcelona, el «Mediterranean MerMaiden», inclou escales a ciutats com Toló, Càller i Eivissa per un preu de 1.653 euros, mentre que la ruta «Spanish Obsession» visita diferents ciutats costaneres de la Península, com Màlaga, Palma de Mallorca i Gibraltar, des de 1.740 euros.

Suport al comerç local

La companyia de creuers assegura que està treballant juntament amb el comerç local de Barcelona per crear viatges i excursions «excepcionals» que permetin als passatgers experimentar la cultura de Barcelona i que tindran un «impacte fantàstic» en l’economia.

«Si tenim en compte tots els materials, menjar i combustible que comprarem, tindrem un gran impacte en el mercat local, juntament amb el dels passatgers que portarem a Barcelona i les altres escales», afirma McAlpin.

Inversió multimilionària

Notícies relacionades

En uns quants mesos, la companyia també posarà en funcionament el seu tercer barco, el Resilient Lady, que viatjarà des de Grècia fins Austràlia fent aturades a Egipte, Dubai i Singapur, a més d’un quart barco el 2023 del que pròximament anunciaran el nom i l’itinerari.

«Cada barco costa al voltant de 800 milions de dòlars, a més de la despesa en desenvolupament i disseny i el cost d’un negoci que no ha tingut ingressos durant els últims tres o quatre anys. És una inversió significativa, però estem segurs que quan la llancem tindrà molt èxit», acaba dient McAlpin.

Temes:

Viatges Creuers