Trasllat
Relleu en la propietat de Nació Digital
El grup editor del ‘Diari de Sabadell’ i el ‘Diari de Terrassa’ obté el mitjà digital català
El grup editor del ‘Diari de Sabadell’ i el ‘Diari de Terrassa’, Novapress Edicions, ha acordat amb SCG Aquitània l’adquisició del mitjà digital català Nació Digital.
Els principals objectius d’aquest acord són el reforç de la rellevància periodística i posar el focus específicament en la cobertura de la informació més local, segons ha avançat Nació Digital.
Notícies relacionades«Estem satisfets que aquesta operació signifiqui un pas endavant», ha afirmat el fundador i actual director del mitjà català, Miquel Macià.
Visió optimista
El nou grup editor tindrà més de 45 periodistes en sis redaccions locals diferents repartides per Catalunya. I l’editor i conseller delegat del grup del Vallès Occidental, Marc Basté, ha indicat que veu l’acord com una oportunitat per poder donar un impuls a la transformació de l’ecosistema actual de mitjans catalans de cobertura local.
- Ajuntament Esquerra demana vetar les pantalles gegants del Mundial a Barcelona després dels insults racistes a Cornellà
- Operació immobiliària Barcelona rebrà 5,11 milions de l’amo de la vella central de Telefónica per reformar el teatre Capitol
- Protocol complex Els conflictes sindicals endarrereixen la reobertura de l’R4 de Rodalies a Gelida
- Plantes Barcelona s’omplirà de color les pròximes setmanes: on florirà l’arbre de l’amor aquesta primavera
- Inquietud en el sector Catalunya estrena la pujada de la taxa turística en plena Setmana Santa
