Sorteig del 6 de gener
El 44469, segon premi de la Loteria del Nen 2022
Consulta aquí si el teu número ha sigut premiat en la Loteria del Nen 2022
Aquests són els resultats del sorteig del Nen

El 44469 ha sigut el número premiat aquest dimecres, dia 6 de gener, amb el segon premi de la Loteria del Nen 2022. Els afortunats que tinguin aquest número a les mans es repartiran 750.000 euros per sèrie, l’equivalent a 75.000 euros per dècim o 3.750 per euro jugat. El número ha sigut venut en establiments de tot Espanya. A Barcelona, el número s’ha venut a Diagonal Mar, al Corte Inglés de Plaça Catalunya i a prop del centre comercial de Las Arenas. També han repartit sort establiments de Manresa, Terrassa, Vic, Sabadell i Argentona. [Comprovar la Loteria del Nen 2022]
El Sorteig Extraordinari del Nen de la Loteria Nacional reparteix aquest any un total de 700 milions d’euros repartits en diversos premis. Els més importants són un primer premi de 200.000 euros el dècim; un segon premi de 75.000 euros el dècim i un tercer premi de 25.000 euros el dècim. També hi ha milers de premis més per aproximacions als premis majors i per acabaments de 4, 3 i 2 xifres, a més de tres reintegraments.
El sorteig es fa, com cada any, el matí del sis de gener, dia dels Reis d’Orient, a partir de les 12 del migdia al Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat, a Madrid. En aquest cas, a diferència del sorteig tradicional de Nadal, el del Nen recorre al sistema de bombos múltiples per extreure els diferents premis. En tan sols mitja hora, el sorteig reparteix més de 700 milions d’euros en premis entre els 50 milions de dècims emesos.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se