Al Raval
Detingut a Barcelona un sensesostre per abusar de la dona que el va deixar dormir al seu costat
La víctima va aconseguir fugir i es va dirigir a la comissaria de la policia catalana
Els Mossos van detenir aquest dilluns la matinada un home sense sostre per haver colpejat i abusat d’una dona que dormia al ras al barri del Raval de Barcelona, segons informen fonts de la policia catalana.
Els fets es van produir després que, de nit, l’home expliqués a la dona sense llar que no tenia on anar i ella decidís deixar-lo dormir al seu costat. Poc després, la dona es trobaria que l’home la va començar a colpejar i va abusar sexualment d’ella, concreten els Mossos.
Notícies relacionadesFinalment, la dona va aconseguir fugiri es va dirigir a la comissaria de la policia catalana per denunciar el cas.
El presumpte agressor, alhora, va arribar a perseguir-la fins que va acabar detingut als voltants de l’edifici policial.
Temes:
