Va passar a l’estiu del 2020
Una jove de Valladolid denuncia la seva violació: «L’han pujat a pàgines porno»
La víctima diu que va ser drogada i demana ajuda a través d’Instagram per trobar l’autor o autors de l’agressió

Una jove de La Cistérniga (Valladolid) ha compartit a Instagram que va ser «drogada i violada». La Guàrdia Civil ja investiga els fets, que van passar a l’estiu del 2020, però ha sigut ara quan la víctima ha posat la denúncia i ho ha compartit a les xarxes socials amb l’objectiu d’obtenir-ne més proves. A més, els autors van gravar la violació i la van pujar a pàgines porno.
Compartir-ho a les xarxes
La víctima ha necessitat compartir-ho a Instagram i demanar ajuda per poder trobar l’autor o autors dels fets. «M’he assabentat de l’existència dels vídeos pels quals suposo que tanta gent es riu de mi pel carrer. He sigut drogada i violada de les maneres més fastigoses i denigrants i ho han pujat a pàgines porno», explica a les xarxes socials, en què demana «ajuda, sisplau».
La noia explica que necessita més proves, «si algú té algun vídeo en el qual se’m vegi la cara que me’l passi perquè han esborrat aquells en què se’m reconeix». Ha assegurat que va trobar les imatges en una pàgina porno, però que ja no hi són.
Notícies relacionadesEn el missatge compartit per les xarxes l’autora demana «ajuda, sisplau» i afegeix que «si algú té algun vídeo en el qual se’m vegi la cara, sisplau, que me’l passi perquè han esborrat aquells en què se’m reconeix».
Ús de drogues
Segons un estudi de l’Institut d’Investigació de Drogodependències, fins al 17% de les agressions sexuals podrien catalogar-se com a casos de submissió química per exposició involuntària de la víctima a alguna substància psicoactiva. Aquestes substàncies, com les benzodiazepines, escopolamina o èxtasi líquid poden provocar pèrdua parcial de memòria, somnolència o desinhibició.
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- Ordre estatunidenc L'American Space de Barcelona perdrà la subvenció de Trump en no acatar la directiva contra la inclusió
- Successos Mor una catalana en una allau mentre esquiava a Geòrgia
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- VA ENTRAR A LA PRESÓ EL 2023 Més anys de presó per a l’‘estafador de l’amor’: condemnat a tres anys més i mig de presó
- Infarma 2025 Les farmàcies catalanes llancen l’‘app’ La Meva Farmàcia perquè els pacients es comuniquin amb els seus farmacèutics
- Operació Judes L’Audiència de Barcelona amnistia 11 guàrdies civils investigats per presumptes tortures a un CDR
- Mor l'operari ferit en l'incendi en un supermercat de Girona
- Ple monogràfic El PSC i ERC ratifiquen que l’empresa que gestionarà Rodalies tingui una direcció independent de Renfe